Elev behandlinger

Vi tilbyder elevbehandlinger i massage, akupunktur, zoneterapi, m.m., som du kan booke online eller manuelt ved at ringe til skolen på 22 52 10 22. Massage, akupunktur og zoneterapi kan bookes hele året. Nogle af vores korte kurser, fx. japansk lifting, hotstone massage og thai-yoga massage, udbydes 3-4 gange årligt. Derfor kan man kun booke disse behandlinger i nogle perioder af året.

Ved tilmelding af vores nyhedsbrev, vil du som den første få besked om aktuelle behandlinger og andre gode tilbud.

Priserne starter ved kun 200 kr.

Akupunktur

Når vores studerende på akupunktur-uddannelsen har bestået relevante eksamener, tilbyder de - i vores klinik - at give dig behandling inden for blandt andet lindring af muskelsmerter, rygestop og meget mere. Vores uddannelse bygger på den traditionelle kinesiske medicin, der har baggrund i mange tusinde års behandlingserfaring i Kina.

Vi vil modtage dig i vores i vores top-moderne behandlerrum, hvor der altid - ud over den studerende - vil være en underviser til at vejlede, så vi kan tage hånd om dig på professionel vis. Elevernes klinik praktik er individuelle forløb, og hvis der er behov for det, vil det være muligt at blive superviseret af en underviser under selve behandlingen.

Når du booker, er det vigtigt, at du er indstillet på at følge de korte behandlingsforløb, som ofte er 3-4 behandlinger. Disse vil blive fastlagt den første gang, du kommer. De studerende vil løbende følge med i og evaluere effekten af behandlingen.

Under behandlingen er du velkommen til at udfordre vore studerende på deres faglige viden og argumenter for behandlingen. Det er vigtigt, at du ved booking under bemærkninger skriver, hvad du ønsker behandlet samt giver en kort beskrivelse af det. På den måde kan den studerende forberede sig, inden du kommer.

Massage

Massage er en af de mest anvendte behandlingsformer i Danmark mod muskelspændinger. Vores eksaminerede massørstuderende vil tilbyde dig en individuelt tilpasset massage, som kan være med til af afhjælpe netop de muskelspændinger, som generer dig i din hverdag. En stor del af befolkningen lider af myoser, spændinger, rygsmerter og hovedpine. I langt de fleste tilfælde kan disse gener - med effektiv massage - kraftigt reduceres og evt helt fjernes.

Vi tilbyder forskellige massage behandlinger på mellem 45 og 90 minutters varighed. Priserne starter ved kun 250 kr for 45 minutter. Vores massører er i klinik-praktik efter, de har bestået deres anatomi eksamen og deres første praktiske eksamen. Dette er med til at sikre, at du altid vil møde en massør, som har gode praktiske færdigheder.

Til alle behandlinger vil der være en underviser, som kan give den studerende råd og vejledning undervejs og/eller efter behandlingen. Book nu og nyd massagen i vores helt nye kliniklokaler centralt i Odense med gratis parkering lige ved døren.

Zoneterapi

Når de zoneterapeut-studerende har bestået deres praktiske eksamen, vil de i deres klinik-praktik kunne tilbyde dig zoneterapi behandlinger ud fra den traditionelle kinesiske medicin og den muskulære zoneterapi. Behandlingen vil foregå i vores nye kliniklokaler, hvor der er gratis parkering lige ved døren.

De studerende har i uddannelsen arbejdet med traditionel kinesisk diagnostik og behandlingsprincipper. De anvendte kinesiske behandlinger har været anvendt i flere hundrede år med gode resultater. Du vil kunne finde behandling indenfor blandt andet meridianbaner, energizoner, vestlig zoneterapi og akupressur.

Ønsker du zoneterapi, er det vigtigt, at du sammen med den studerende og underviseren, den første gang du er hos os, får planlagt dit forløb på mellem 3 og 5 behandlinger. I behandlingsforløbet vil den studerende løbende holde fokus på evt reaktioner og virkningen af behandlingen.

Japansk Lifting

Japansk Lifting er en luksus ansigtsmassage, der er velegnet til både mænd og kvinder. Behandlingen glatter, løfter og afspænder dit ansigt, giver en mere frisk glød i huden, og et ungdommeligt look.

Japansk Lifting kombinerer ansigtszoneterapi, akupressur, lymfedrænage og ansigtsmassage. Der indgår også en udrensende, økologisk spirulinamaske, og afsluttes med Himalaya saltkugler, der blidt rulles hen over ansigtet.

Japansk Lifting anvendes til at:

• Reducere ansigtets tegn på ældning så som rynker, slap hud og poser over/under øjnene.
  • At opnå en blødere og mere smidig og opstrammet hud.
  • Reducere linjer og misfarvninger under øjnene.
  • Afstresse hele kroppen og dens organer.

Eleverne er under kyndig vejledning af skolens dygtige undervisere, både før og efter behandlingerne.

Skolen er under BFM1992 og ZCT og har uddannet mere end 500 behandlere.

Massørskolen-Fyn
Kochsgade 127
5000 Odense C

Tlf: 22 52 10 22

CVR: 29536961

Skoleleder Anders Lundgård Nielsen:  anders@ms-f.dk
Daglig leder Sisse Cecilie Piil:  sisse@ms-f.dk

Nyhedsbrev

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Find vej